Moikkelis=)

Innostuin parit muutamat päivät sitten keksimään juonta. Kirjottelen sitä WordPadiin ja tällä hetkellä oon osassa 34. Sitä odotellessa ;--d

Tää ei oo nyt mikää maailman pisin osa, mut toivon mukaan seuraavasta tulee pitempi :pp

 >

Ginger veti harmaan topin ylleen, ja vetäisi balleriinat töppösiinsä.

- Sori että mun pitää jo lähtee, hän marisi. - Mut eilen en ilmottanu mitään mutsille, ja se on varmaan jo huolissaan. Ja siitä ei hyvää seuraa - anteeks.

- Ei se mitään, Lucas sanoi lämpimästi. - Voidaan me tavata tänään myöhemmin, tai vaikka huomenna?

- Joo, Ginny nyökkäsi. - Tavataan vaik joskus iltapäiväl chatis tai jotain.

- Sopii, Lucas sanoi ja Ginny suuteli häntä.

- Nähdään.

Sitten Ginny kipitti alakertaan. Caroline tarjosi aamuteetä, mutta teinityttönen joutui kieltäytymään.

- Kiire, hän selitti ja oli jo menossa.

Hän juoksi Jamesien pihan poikki siirtyen Vanleystreet 1A:han.

- Toivottavasti mutsi on nukkumassa, hän rukoili. - Mä voisin vakuuttaa että tulin yöks kotiin... Pliis, oo nukkumassa!

Hän avasi kotioven.

Mutta turha toivo. Minä, joka satun - yllätys, yllätys - olemaan Ginger Lopezin äiti, istuin edelleen sinisessä nojatuolissa verannalla. Pinkaisin pystyyn kun kuulin ovenkahvan käännettävän. Olin hyvin kiukkuinen, valvottuani koko yön tyttäreni tähden.

- Oho, Ginny parkaisi, - sä ootkin hereillä...

- No niin olenkin! Tiuskaisin äkäisenä. - Ja valvoin koko yön odottamassa sua kotiin!

- No sori, Ginny sanoi alistuen. - Mut nythän on kesä.

- Kesä tai ei, sun pitää ilmottaa mulle millon sä meet muualle yöks ja millon et!... Huusin varmasti herättäen koko huushollin.

- Hei chillaa, Ginny sopersi. - Mä nukuin Vickyn varavuoteessa.

- ...ja sitten harhailet joidenki tuntemattomien poikien... Siis Vickyn? Eli Violan? Hämmästyin. - No hyvä!

- Siinäs kuulit, Ginny käytti tilaisuutta hyväkseen. - Mä en tehny mitään pahaa. En juonu, en polttanu tai harrastanu seksiä.

- No et tietenkää! Sanoin. - Etkä saakkaan! Pysyt jatkossa sitten erossa siitä Jamesien nuorestamiehestä.

- Lucasta? Ginny toisti. - Mä kuule päätän ihan ite ketä tapailen. Ja Luca kuuluu niihin! Halusit tai et.

- Painu nyt huoneesees, päätin keskustelun. - Tuu takasin kun osaat olla nöyrä ja pyytää anteeks. Ennenkaikkea; osaat käyttäytyä!

- Ja paskanmarjat, Ginny mutisi raahautuessaan yläkertaan huoneeseensa.

Hän avasi heti kannettavan tietokoneensa. Tyttö näppäili käyttäjätunnuksensa, salasanansa ja meni chattiin.

- Jes, hän hurrasi. Lucas on paikalla!

 

ginGi sanoo:

moi mussukka♥

 

lucasboy sanoo:

terve tytsy8)

 

ginGi sanoo:

mts?<3

 

lucasboy sanoo:

perus... Tylsää vaa ku sä lähit

 

ginGi sanoo:

aaw, nii mulki=( mutsi rupes ragee, mut sanoin et nukuin siskos varasängys:DD

 

lucasboy sanoo:

haha xd hei muute, mites olis vähän hauskanpitoo meill jokupäivä??:D<333333333

 

ginGi sanoo:

mitä sä meinaat?;oo

 

lucasboy sanoo:

siis kyl sä tajuut...;)♥

 

Ginger mietti hetken. Tarkoittiko Lucas seksiä? Hänen kanssaan?

Lucas odotti vastausta. Kun sitä ei alkanut kuulua, hän kirjoitti:

 

lucasboy sanoo:

hani?

 

ginGi sanoo:

mitä?

aijoo, nii! siis no, must meijän pitäs edetä iha rauhallisesti... En haluu menettää viel mun neitsyyttä, uknow?:DDD

 

lucasboy sanoo:

aa... Joo, kyl mä tajuun=)<3333333333 Oota vaa nii kauan ku, haluut, hani♥

 

ginGi sanoo:

kiitti rks8)<3 Mut joo, mä meen ny, ku Ella hinkuu mua auttaa jossain vaatehommassa. Nähää, juu. Moikka<33333333333

 

Ginny kirjautui ulos. Ja Lucas jäi toljottamaan keskustelua.

- Voi saatana, hän kirosi. - En mä jaksa venaa! Hormonit hyrrää, ja Ginny on niin hot. Mä HALUAN nyt!

Jamesien talon keittiössä, tarkalleen Lucasin huoneen alapuolella istuskelivat toinen kyyhkyläispari; Viola ja Henry.

Heidän ei tehnyt kertakaikkiaan mieli syödä muuta kuin toistensa silmiä.

- Voi, Henry voihkaisi. - En oo koskaan ennen nähnyt sua tältä kantilta. Oot niin kaunis - ehkä kaunein koko Brigde Valleyssa!

- Hei äläs nyt, Viola punastui. - Onhan esimerkiksi Jane, Emilie ja vaikka Ginny mua monta kertaa nätinpiä.

- Kauneus on katsojan silmissä, Henry lausui. - Ja mun mielestä, mun silmissä, sä oot oikee kaunotar... Joten, miksei vietettäis pari unohtumatonta yötä keskustan... Kämpillä?

- Kämpillä? Viola toisti. - Siis meinaat niitä halpoja motellihuoneita, joita voi varata 24/7?

- Niitä just, Henry vihjaisi.

Viola hymyili.

- Mä oon vasta 15! Mua ei oikein innosta vielä nää jutut. Mielummin deittaillaan ja seurustellaan aikoja, pitkiäkin, ja sitten siirrytään vasta lakanoiden väliin.

- Mutta mä rakstan sua! Henry yritti sitkeästi. - Mä tuun aina rakastaan sua!

- Hys nyt, Viola sulki poikaystävänsä suun. - Mä haluan oppia tuntemaan sut kunnolla ennen "sille asteelle" siirtymistä. Toivottavasti jaksat odottaa?

- Tietenki, Henry valehteli.

Illemmalla Viola oli mennyt kuluttamaan aikaansa isänsä kanssa ostoskeskukselle, joten Lucas hengaili Henryn kanssa - joka oli näemmä päättänyt jälleen jäädä yöksi.

- Mites teil mene Ginnyn kans? Henry vihjaisi.

- Perus, Lucas valehteli.

- Aa... Henry mutisi. - Meil ei niinkää...

- Mitä tarkotat? Lucas kysyi ihmeissään.

- No, Henry kuiskasi. - Mä tiedän et puhun sun siskostas mutta silti; se ei haluu mua sillä tavalla.

- Eikö? Lucas sanoi. - No, jos rehellisiä ollaan, ei Ginnykään. Se sanoo, et meijän pitää edetä rauhallisesti ja niin edespäin.

- Kohtalontoveri, Henry hihkaisi.

- Lucas! Caroline kutsui. - Missä olet?

- Tääl yläkerran aulassa Henryn kaa.

Pian Lucasin äiti Caroline asteli yläkertaan. - Minulla on uutisia, hän sanoi pirteästi.

- Nii? Lucas mietti.

- Niinkuin varmaan tiedät, minä ja isäsi vietämme vuosipäivää huomenna, Caroline kertasi.

- Joo.

- Niin siitä vaan, että isäsi oli kerrankin spontaani, ja varasi meille matkan Antonsvillestä! Koko viikon, ajattele -

- MITÄ? Lucas keskeytti. - Tuleeks Julie-täti sitten tänne hoitaa meitä?

Hänen äänensävyssään oli tiettyä inhoa.

- Siitä halusinkin puhua, Caroline jatkoi, - Julie ei pääse. Hänellä on muuta ohjelmaa Ernie-sedän kanssa.

- Sepä kiva, Lucas lausui ironisesti. - Ja me joudutaan sitten varmaan Mummille?

- Ei ihan niinkään, Caroline sanoi. - Me ajattelimme että on korkea aika osoittaa luottamustamme teille, sinulle Lucas ja sisarellesi Violalle.

- Ja tää tarkottaa? Lucas selvensi.

- Että saatte jäädä tänne koko ajaksi kahdestaan. Toki saatte kutsua kavereita, mutta mitään rumbaa ette sitten järjestä, Caroline sanoi vakavana.

- KOKO VIIKOKSI? Lucas sanoi voimatta uskoa kuulemaansa.

- Niin, eikö ole hienoa? Carolinekin innostui. - Mutta jos ette halua olla täällä, voitte aina mennä Mummille. Hän lupasi laittaa teille ruokaa ja muuta, mikäli haluatte. Päätös on teidän!

Carolinen poistuttua Lucas ei meinannut pysyä housuissaan. Eikä myöskään Henry.

- Siinä se on! Henry hihkaisi.

- Mikä? Lucas kysyi.

- Tilaisuus!

- Mihin? Lucas mietti.

- Nyt voimme järkätä bileet, Henry selvensi.

- Eli..? Lucas mutisi. Hän ei näemmä vieläkään tajunnut.

- Me voidaan juottaa tytöt känniin -, Henry hihkaisi.

- Ahaa! Lucas keksi. - Ajatteletko samaa ku mäki?

- Uskon, Henry hymyili.

He naurahtivat yhdestä suusta:

- Siten me saadaan ne sänkyyn!