Nyt on sitten jo 27. osan aika. Ajatelkaas; niin pitkään on jo tämä The Sims 2 - pelillä kuvattu sarja on jo tullut, eikä aika todellakaan mennyt hukkaan. Olen tosi ylpeä tästä aikaansaannoksestani, ja vielä enemmän olenkin kun sarjaa kehutaan, ja siitä tulee uusia osia.

Ja ihan btw, kun sitten josku sadan vuoden päästä ilmestyy 40. osa, vaihtuu JÄLLEEN tuotantokausi... :)

>

Eipä auta muu kuin alkaa vääntää illallista, olin tuumannut, ja löysin itseni nyt kokkaamasta jollekkin oudolle ihmiselle.

Kieltämättä ajatus tuntui naurettavalta, mutta olin kuitenkin varma, että kyseessä oli joku vanha tuttuni, jota en ollut nähnyt aikoihin.

Joten, maustoi hissukseen porsaankyljystä. Mutta mielessäni kaikui kaiken aikaa, kuka vieras mahtaisi olla? Varmasti joku tärkeä, koska muisti syntymäpäiväni - siispä hommiin.

Ginger lukkiutui vessaan.

- Tuu nyt hei, ulos sieltä, pyysin oven raosta.

- En! En ikinä, Ginny vastusti.

- Hei, mä ymmärrän et sua pelottaa, mutta voisitsä nyt vähä jeesata? Kysyin.

- Mä tuun täältä ulos vasta ku se tyyppi on lähteny pois!

Jokin Ginnyn vaisto pakotti hänet pysymään vessassa.

Siispä palasin takaisin keittiöön.

Tyrkkäsin kyljykset uuniin, ja säädyn munakellon uudelleen.

Jonas tuli keittiöön seurakseni.

- Missäs Ginny on? Jonas kyseli.

- Lukkiutui veskiin..., mutisin vastentahtoisesti. - Entäs Ella?

- Pistin sen just nukkumaan, Jonas hymyili.

- Okei, hyvä, totesin. - Mua jännittää..

- Hyvinhän se menee! Jonas vakuutti. - Sä oot oikeen prameana ja hienona.

Ovikello soi.

Kipitin ovelle, ja näin lasioven läpi, ketä ovella olivat odottamassa.

- Mitä... Kuiskasin. - MITÄ?

Huudahdin järkyttyneenä: - Mike! Ja Kia!! Mitä helvettiä..?!!

- Etsä aijo pyytää meit sisään? Mike naurahti.

Avasin hiljakseen oven. - Ykski poikittaine sana sitte tai lennätte ulos.

- Riläx, Beltsu, Mike totesi.

Riläx, Beltsu... Nuo sanat kuulostivat tutuilta. Mike ei siis ollut muuttunut muutoin kuin vain vähän ulkonäöltään.. Sama vanha naistenkaataja seurassaan tuo avosylinen miestennielijä.

Täydellinen pari.

- Bella, kuka sieltä tuli? Jonas huusi keittiöstä.

Esittelin vastentahtoisesti Miken ja Kiian Jonasille.

- Sä siis olit se, joka vei multa daamin? Mike kiusoitteli.

- Mike! Huudahdin äreästi.

- Tota, Jonas mutisi. Hänestäkin oli selvästi epämiellyttävä tilanne.

- Hei se oli läppä! Mike naurahti. - Snaijaaks?

Yritin vaihtaa puheenaihetta.

- Katos, esitin yllättynyttä. - Sähä muistit mun synttärit.

- No hah hah, Mike irvisti. - Kyl mä nyt mun ex-vaimon muuvit tiiän..

- ...Mut tää on nyt mun daami♥

Mike suuteli Kian kanssa kiihkeästi sohvallamme.

Mieleeni muistui Ginger, joka oli lukkiutuneena vessaan. Keskustelu ei saisi käydä liian kiihkeäksi.

- Mitäs meijän pikku Ginnylle kuuluu? Mike kysyi, ja muistin että hän oli täysin tiedoton Ellasta. En siispä aikonut sanoa miehelle sanaakaan tyttärestä.

- Hyvää, vastasin yksitoikkoisesti. - Mitä se sulle muutenkaa kuuluu?

- Huoh, Mike haukotteli; - sun kanttis rauhottuu. Hengitä sisään, ja ulos. Mä muuten kuulis joskus aikoi sit uutisista, että susta on tullu kuuluisa, ja siis mun piti pyytää anteeks sitä mun "lipsautusta", siis että me ollaan oltu yhessä.. Jopa naimisissa...

Tämä sai riittää Jonakselle, rakkaalle aviomiehelleni.

- Mitä vittua sä oikee ajattelit, Jonas karjui. - Siis sä vaa tuut tänne meijän kotiin, ja alat vaa dissaa mua ja Bellaa?!

- Hei, ootpas sä agressiivinen, Mike naurahti, mutta huusi sitten: - Kelaas takas: Sä se multa vaimon pöllit! Haista joo paska, idiootti..!

- Ai mä pöllin sulta? Jonas ei ollut uskoa korviaan. - Sun on ihan turha syyttää mua siitä, että SÄ sössit oman avioliittos. Saisit kuule kiittää mua, että oon antanu sun tytöilles hyvän ja TURVALLISEN kodin..!!!

- TytöilleS? Mike murahti. - Onks niitä enemmänki? Vittu, Bella mikset oo sanonu saakeli soikoon yhtää mitää?

- Mike.., Kia yritti.

- NO MITÄ? Mike puhkui vihaa.

- Rauhotu, Kia kuiskasi. - Tääl on niitä lapsiaki..

- Ja vittu niistä! Mä oon nyt tärkein; mä oon kärsiny, ja Bella on vieny pois MUN luota MUN lapset! Ja toi kirurgi esittää MUN lapsien FAIJAA!! Mike uhosi.

- Hei, etkö sä muka haluu elää ilman vastuuta? Kia ihmetteli.

- Vittu, Kia, Mike karjui. - Sä et oo merkinny mulle mitää muuta ku seksikumppanii..! Mä olin sun kans läpäl..!

- Anteeks mitä? Kia kysyi epäuskoisena. - Ootko tosissas?

- He mä olin sun kans läpäl, lehmä! Mike huusi hillittömänä. - Kuka ny tommost paskakasaa haluis muijafrendiksee... Ei huhhuh!

Mike käännähti ympäri.

- Ota iisisti, Jonas rauhoitteli minua, joka olin hermon partaalla.

- Mutku mua pelottaa, nyyhkytin.

- Mä heitän sen ulos, Jonas vakuutti.

- Mutku sä et... Nyyh... Tiedä, mitä se on tehny.. Nyyh.., itkin. - Muunmuassa tolle Kian poikaystävälle... Nyyh..

Mike juoksi laukulleen, ja nosti sieltä keittiöveitsen murhanhimoinen katse kasvoillaan.

- Aijotsä kertoo siitä sun "ihanalle" miehelles?! Mike naurahti ja osoitti veitsellään.

Kia järkyttyi suunnattomasti.

- TOTAKO SÄ RAAHASIT SIELTÄ PERSEESTÄ TÄNNE? Hän huusi. - Mike, mitä sä teet? Ootsä joku sarjamurhaaja?! Tai jotain??

- Nyt läksittiin, Jonas kuiskasi ja nosti minut syliinsä.

Hän vei minut eteiseen.

- Entäs tytöt? Entäs ne? Kyselin itku silmässä.

- Mä haen ne, Jonas sanoi, ja heitti minut ulos. - Sä meet nyt turvaan..!

Jonas jäi siis sisälle Miken kanssa. Jonas yritti päästä exäni ohi ja hakea Gingerin ja Daniela-Noraa.

- Ja säkö kuvittelet läksiväs mihinkää?! Mike nauroi psykopaattisesti.

- Ja säkö mua estät? Jonas sanoi,  mutta todellisuudessa hän pelkäsi, ja tiesi että tuo veitsi tarvitsi vain vähän voimaa osuakseen rintaan.

Mutta juuri kun Mike oli todellakin antamassa Jonaksen maistaa keittiöveistään, Kia loikkasi siihen eteen ja kiljui:

- EI!! MIKE, ÄLÄ TEE SITÄ!

Kolmenkymmenen sekunnin kuluttua Kia makasi maassa verilätäkkö käsivarrestaan vuodattaen.

Jonas alkoi hermostua, mutta Mikehän vasta innostui.

- Sen se ansaitsiki, mokoma ruma ämmä!

Ginny kiljaisi.

Onneksi Mike oli sen verran päästään vialla, ettei huomioinut tätä.

- Mitä helv..?!! Ginny kuiskasi.

Jonas osoitti Ginnylle yläkertaa, jonne Ginny sitten juoksikin.

Ginger kipitti portaat ylös Ellan huoneeseen.

- Ota iisiti, Ginny rauhoitteli täysin tietämätöntä pikkusysteriään. - Kaikki tulee päättyyn hyvin, usko poies. Mä pidän susta huolta.

- Tähh? Oli Ellan yksitoikkoinen vastaus.

Minä puolestani pihalla soitin hätänumeroon.

- Hei, apua! Äkkiä katuosoitteeseen Puolikuunpolku 14! Täällä liikkuu verenhimoinen murhaaja!!

- Lähetämme yksiköitä, päivystäjä sanoi. - Rauhoittukaa.. Tunnetteko murhaajaa?

- Kyllä, itkin. - Hän on ex-aviomieheni Michael Harleysson...

Mike jatkoi psykoottista nauramistaan.

- Te ootte nii tyhmiä! Jahka mä oon päästäny noi likat ja Bellanki hengestää, sulle ei jää mitää!

Hän naureskeli, ja Jonas katsoi Mikeen hermostuneena. Mikä olisi Miken seuraava liike?

- Eli, mennäänpäs jo asiaan..!

Samaan aikaan poliisiauto kaarsi pihaan.

Helpotuin, ja katselin vaivihkaa ikkunasta sisään. Olivatko tytöt kunnossa? Entä Jonas? Miten Kialle kävisi?

Konstaapeli juoksi rynnäten sisään. Hän onneksi tavoitti Miken sukkelaan.

Mies tuijotti Mikeä kauhuissaan, olihan hänellä täysin verinen veitsi kämmenessään.